Ktoś...., kiedyś.... pięknie powiedział, że bez inspiracji nie ma dobrego spełnienia w życiu. Nie masz inspiracji, nie żyjesz. Podobnie jest z marzeniami, nie masz marzeń, nie żyjesz. Każdy człowiek powinien się czymś inspirować, by się rozwijać i tworzyć coś nowego, by dzielić się z innymi, by iść do przodu, by jego życie nie było wegetacją.....
Ja w swoim życiu ciągle czerpię inspiracje, nawet z tych najdrobniejszych rzeczy, które w określonym czasie i miejscu ktoś stawia na mojej drodze.
Jest 10.08.2017r. i z tą datą postanowiłam sobie zacząć moją przygodę z dzieleniem się z Wami tym, co mnie inspiruje, co mnie pcha do przodu, co mnie rozwija, co może i dla Was będzie pewną formą inspiracji....
Przygodę czas zacząć....
 

2 komentarze:

  1. Izuś, dziękuję Tobie za zarażenie mnie tą chorobą, która nosi imię blog, dziękuję kochana:)

    OdpowiedzUsuń